עברית  |  рус  |  eng
חפש

מיקור חוץ לחברות עיצוב – שיתופי פעולה שנראים יופי

עיצובם של אתרי אינטרנט חדשים הוא אתגר יצירתי של יצירת יש מאין, של חיבור האתר שהלקוח רואה בעיני רוחו עם האתר שיראה בסופו של דבר בדפדפן המחשב שלו, וכל זה תוך שמירה על נוחות השימוש באתר, על פיתוח ממשק נוח ומובן, ועל יצירת חווית משתמש שכולה ויזואליות, שיקוף רוח העסק והחצנת מסריה באופן מושלם.
 

על שיתופי פעולה עם חברות עיצוב והרווח עבור הלקוח

סטודיו לעיצוב נתקלים פעמים רבות בבעיה קשה – הם יוצרים פרויקט נפלא ללקוחות, הכולל שפע חומר גרפי בפורמטים שונים, אולם הם אינם יכולים לתרגם אותו לכדי אתר אינטרנט היות, והם חסרים את הידע הטכני הדרוש לבנייתו. אנחנו בסקטריקס מגיעים מוכנים ליצירת שיתופי פעולה בדיוק במקרים האלה – לנו יש את הידע הטכני והניסיון בפיתוח אתרים ללקוחות, לכם יש עיצוב ויזואלי מושלם – מדובר בתמהיל שיתופי פעולה אידיאלי עבור הלקוח, שיפיק רווח מקסימאלי מהמקצועיות הרבה של שני הצדדים ואופן שיתופי פעולה ביניהם.
 

מה כוללת חבילת שירותים טכניים שסקטריקס מציעה במסגרת שיתופי פעולה עם חברות עיצוב?

  1. שירותים טכניים מלאים לאתר – פיתוח האתר, הוספת קוד, הוספת מערכת ניהול תוכן חכמה וביצוע בדיקות קבלה מלאות.
  2. חופש מוחלט ממגבלות גרפיות – אתם תוכלו לעצב את האתר כרצונכם, אנחנו נדאג למלוא שירותים טכניים להפעלתו.
  3. אחסון האתר על שרתי האחסון המתאימים לו בדיוק מבחינת מיקום פיזי (בארץ? בחו"ל?), מיקום פיזי (כמה מקום דורשים הקבצים?), רוחב פס (כמה גולשים יוכלו להיכנס אליו בו זמנית?) וכמובן – גיבוי מלא לכל עבודת העיצוב הקשה שלכם ומתן שירותים טכניים מסביב לשעון.
  4. שירותים טכניים מלאים לקידום אתרים להשגת מלוא החשיפה לאתר החדש שהושג בזכות שיתופי פעולה איכותיים בין הצדדים. ככה בונים אתר מנצח!