עברית  |  рус  |  eng
 
חפש

שיתופי פעולה ומיקור חוץ לחברות שיווק ופרסום – להריץ את האתר מאפס למאה

מטרתו של שיווק באינטרנט היא להגביר את התנועה באתר, להגדיל את מספר הכניסות אליו, וליצור באז שיווקי סביב האתר ותכניו. פרמטרים אלה הם מדידים, משקפים ללקוח את הישגי האתר למול יעדיו, ומאפשרים לו לחשב את מידת ה-ROI שיזכה לו. בין התחומים הנכללים במסגרת שירותים המוצעים על ידי חברות שיווק, אפשר למצוא את כל הקשור בשיווק ויראלי ומדיה חברתית, קופירייטינג וכתיבת תוכן שיווקי, כתיבת ניוזלטרים ובלוגים מקצועיים, וכמובן – מחקרי שוק והתנהגות צרכנים.
 

שיתופי פעולה בין חברות שיווק באינטרנט וחברת סקטריקס – רווח מושלם ללקוח

כשאנחנו מקימים אתר אינטרנט חדש, הלקוח זוכה מאיתנו לחבילת שירותים טכניים מלאה – אנחנו מקימים את האתר במלואו, מטפלים בכל נושא העיצוב, כתיבת הקוד שמאחורי המילים וביצוע התאמה מלאה של האתר לכל סוגי מערכות ההפעלה והדפדפנים, תוך מילוי כל דרישות היציבות, הרלוונטיות, והמהירות הנדרשים לתפקוד האתר. בנוסף לכל אלה, מצפים לקוחותינו לקבל גם חבילת שירותים טכניים בתחום שיווק האתר, ליווי ההשקה שלו ותמיכה מתמשכת בפעילותו – ופה נכנסים לפעולה אותם שיתופי פעולה בינינו לביניכם, חברות שיווק באינטרנט – שיתופי פעולה מהם מרוויחים כולם.
 

שיתופי פעולה עם סקטריקס – הצעד החכם לחברות שיווק באינטרנט

לקוחותינו הרבים יודעים, כי מאחורי השם סקטריקס עומד בנק ידע וניסיון רב בכל הקשור לבניית אתרים ולמתן שירותים טכניים מקיפים לאתר, כך שאין פלא שלקוחות קיימים וחדשים חוזרים אלינו בכל צורך בפיתוח אתרי אינטרנט. אתם, כחברות שיווק אינטרנט המקיימות איתנו שיתופי פעולה , תזכו לתפקד כמנהלי השיווק של אותם אתרים, תרחיבו את נתח השוק העסקי והשיווקי שלכם, ויחד נספק ללקוח חבילת פתרון מושלמת לכל צרכי האתר שלו. אם אתם בעליהן של חברת שיווק באינטרנט ומחפשים שיתופי פעולה ומתן שירותים טכניים ללקוחות – אנחנו נשמח לשמוע ולהשמיע.