עברית  |  рус  |  eng
 
חפש

חברות קידום אתרים ? בסקטריקס מציעים לכם שיתופי פעולה מקדמים במיוחד!

כחברת בניית אתרים מובילה, אנחנו בסקטריקס מחפשים תדירות אחר שיתופי פעולה לטיוב פתרון חבילת הפיתוח שאנו מציעים ללקוחותינו, ואחת הדרכים האפקטיביות ביותר לביצוע הטיוב המדובר היא באמצעות שיתופי פעולה עם חברות קידום אתרים, בדיוק כמוכם.
הניסיון והידע המקצועי שצברנו מורים שניהם, כי קידום אתרים איכותי מתחיל כבר בשלב בניית האתר. קידום אתרים איכותי מצריך היכרות עם אלגוריתמי הפעולה של מנועי החיפוש, יצירת תשתית לקידום עצמו, וכמובן – ניהול האתר באמצעות מערכת תוכן התואמת את עקרונות הקידום במלואם. אלה בדיוק סוג שירותים שאתם נותנים כחברת קידום אתרים, אותם שירותים שלקוחותינו יפיקו מהם תועלת רבה.
 

שיתופי פעולה עם חברות קידום אתרים – שירותים טכניים שמניעים קדימה

אולם יצירת תשתית קידום האתרים היא רק ההתחלה, וקידום אתרים נדרש גם לאחר עליית האתר לאוויר. פה כבר אתם, כחברות קידום אתרים מובילות, נכנסים לנישה המתאימה לנו ליצירת שיתופי פעולה . או במילים אחרות – הבניה ומתן שירותים טכניים עלינו, קידום האתרים – עליכם.
 

אילו עוד שירותים טכניים נדרשים לקידום אתרים רציף ?

האתרים שאנו בונים ללקוחות נעים על טווח עסקי גדול מאוד, משתייכים לשווקים שונים ונדרשים לצרכים שונים בתחום קידום האתרים, אולם כולם נדרשים לתהליך קידום אפקטיבי – באמצעות בדיקות סטטיסטיקה לאתר לאיפיון תנועת הגולשים ולזיהוי מידת השימושיות שלו, לטיוב מילות המפתח וליצירת תכנים מתאימים בשיתוף הלקוח, וכמובן – ביצוע ניתוחי שוק ובדיקת פעולות המתחרים. אנחנו, כחברת בניית אתרים נתמקד בפיתוח הוויזואלי והטכני של האתר עצמו, ובמסגרת שיתופי פעולה נעביר אליכם את כל נושא קידום האתר והפעולות שהוזכרו לעיל. זוהי בדיוק הדרך למנף את הלקוחות שלנו קדימה, להגדיל את הנתח העסקי שלנו כחברות פיתוח וקידום, ולספק חבילת שירותים טכניים מושלמת.