עברית  |  рус  |  eng
 
חפש

הקמת מערכות מסחר – מה אתם רוצים למכור היום ?

מערכות מסחר הן למעשה חנויות וירטואליות, המאפשרות לגולשים לדמות את חוויית הקניה בחנות הרגילה והמוכרת, רק בלי הצורך לצאת מהבית ולחפש חניה. חנויות וירטואליות כוללות בתוכן מוצרים שונים, מפרט מלא (כולל תמונה), מחירים, מבצעים, וכמובן – ממשק משתמש מושלם הכולל עגלת קניות, מוקד שירות נגיש ומיידי דרך צ'אט ומסרים באתר או באמצעות הטלפון. בשונה מחנות פיזית, מציעה חנות וירטואלית ללקוחותיה את כל המידע הדרוש להשלמת הקניה, כולל קישורים לאתר היצרן, חוות דעת של רוכשים אחרים, וכמובן – קישורים למוצרים משלימים או חלופיים.
 

אילו עוד יכולות נכללות באתרי חנויות וירטואליות שמקימה סקטריקס ?

אנחנו בסקטריקס מקימים חנויות וירטואליות העוקבות אחר כל שרשרת ההזמנה של הלקוח - ממילות החיפוש שהקיש באתר, דרך ביצוע ההזמנה, המעקב אחריה, ועד לאישור המסירה. נספק לכם מערכת מסחר הכוללת ניהול מוצרים שלם, ניצור שיתופי פעולה עם אתרי מערכות מסחר אחרים, ונטפל בכל הנדרש אל מול מערכות הסליקה העולמיות (מערכות האשראי, paypal ואחרים לפי בקשתכם). בנוסף, נספק לכם מערכת סטטיסטיקות שתאפשר לאפיין את תנועת הגולשים באתר – אילו מוצרים מעניינים יותר ואילו פחות, מהם הקישורים והמבצעים היעילים, וכל מידע נוסף שתידרשו לו להגברת הרווחים שלכם באמצעות חנות וירטואלית.
 

על חשיבות האבטחה של מערכות מסחר מקוונות

רבים חוששים מלמסור את מספר כרטיס האשראי שלהם ברשת, ולא בצדק – כאשר מוטמעת מערכת אבטחה מתקדמת באתר, וכאשר נשמרים כל כללי האבטחה הנדרשים על ידי חברת הבונה את אותה חנות וירטואלית, נשמרים פרטי המשלם בדקדקנות וללא אפשרות לפרצות על יד האקרים. אצלנו בסקטריקס תקבלו את מערך האבטחה המושלם עבור כל חנות וירטואלית חדשה שנקים עבורכם, על מנת שגם אתם וגם הלקוחות שלכם תוכלו לישון בלילה, שקטים ומוגנים.