עברית  |  рус  |  eng
 
חפש

מסחר אלקטרוני - הולכים על בטוח

אתר מסחר אלקטרוני הוא פלטפורמה אינטרנטית לביצוע עסקאות קנייה ומכירה של מוצרים. ניתן להתייחס אל אתר מסחר אלקטרוני בצורה הפשוטה ביותר כאל חנות, חסרת קירות או מיקום ספציפי. תפקידו של אתר מסחר אלקטרוני הוא להוות את הקרקע עבור אנשים אשר מעוניינים למכור או לקנות מוצרים מאנשים אחרים בכל רחבי העולם. בנוסף, ייחודו של אתר מסחר אלקטרוני הוא בבטיחות שלו. כל אתר מסחר אלקטרוני חייב להיות מלווה באכיפה, על מנת למנוע גניבות אשראי או מידע. אתר מסחר אלקטרוני, אשר אינו עומד בסטנדרטים בינלאומיים של בטיחות הגולש, אינו ראוי לעסקאות, וחשוב מאוד לבדוק זאת לפני תחילת המסחר.
 

מסחר? למה דווקא דרך האינטרנט

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל אתר מסחר אלקטרוני מתופעל על ידי אנשי מקצוע, ולכן יש לגלוש אל אתרים מהימנים ומבוססים. שלא כמו אתרים אחרים אשר מציעים פרסום לוחות או מודעות, אתר מסחר אלקטרוני מלווה את הצדדים משלב המפגש וההתעניינות במוצר ועד שלב הרכישה. כל התהליך נעשה בחסות האתר עצמו, מה שמבטיח שקיפות מלאה ואבטחה מקסימלית.
 

מה חשוב באתר מסחר אלקטרוני?

על מנת לוודא כי אתר מסחר אלקטרוני יהיה איכותי מספיק, ויצבור תעבורה גבוהה, שתשפיע על הרווחים, יש להקפיד על מספר פרמטרים מרכזיים:

  1. זמינות – האתר צריך לשבת בשרת איכותי, שאינו נסגר או נופל לעיתים קרובות, ויש לספק שירות לקוחות או מענה טכני זמין לגולש.
  2. מהירות – על האתר להיות מתופעל במהירות והמסחר בו דינאמי.
  3. ממשק – על הממשק להיות מובן ונוח לתפעול.
  4. אבטחה – על מנגנוני אבטחת התשלומים להיות מוכרים ועומדים בתקנים בינלאומיים.
  5. שמירה על מידע –המידע אודות הקונים צריך להישמר חסוי.