עברית  |  рус  |  eng
 
חפש

החנות (הוירטואלית) של השנים הבאות

בין אם מדובר בחנות המשווקת מוצרי חשמל, ריהוט או מוצרי טקסטיל ואופנה, חנות באינטרנט יכולה להגדיל בצורה ניכרת את ההכנסות ואת הרווחים. באמצעות חנות באינטרנט ניתן להציג את מוצרי החנות בפני קהל יעד, בכמות העולה במאות ואלפי אחוזים על פני כמות קהל היעד שהיה מגיע עד לחנות רגילה ברחוב.
על מנת לפתוח חנות באינטרנט אין צורך לבנות אתר מהצעד הראשון. כיום ישנם חברות רבות המאפשרות לבנות, או יותר נכון "לארח", את החנות על הפורמט שלהן, ולאחר מכן גם לאחסן ולהחזיק באופן שוטף את אותה חנות באינטרנט. שיטה זו מוזילה את מחירי העלות של הקמת חנות באינטרנט באופן משמעותי. בנוסף, לא פעם ניתנת ההתקנה בחינם וכל מה שנותר הוא לשלם דמי מנוי חודשיים. דמי המנוי עבור אכסון של חנות באינטרנט מתחילים מכמה מאות שקלים בחודש, ויכולים לעלות בהתאם לשירותים הנלווים המוצעים לכם.
 

חנות אלקטרונית - להצטרף לשוק מתפתח

רובן המכריע של החנויות אליהן אנו נחשפים באמצעות האינטרנט הן אתרי מסחר וחנויות העוסקות במכרזים, במכירות פומביות, במכירת מוצרי יד שנייה וכיוצא באלה. כל חנות באינטרנט, שנפתחת ומציבה סטנדרטים אחרים, או מציעה מוצרים שונים, היא בגדר חידוש מרענן. אמנם מדובר בתופעה שהולכת ומתרחבת, אך עדיין התחום אינו רווי. ניתן להגדיל רווחים בצורה משמעותית מאותה חנות באינטרנט, אם עושים זאת נכון, והרבה חברות מתחילות להבין זאת.
 

אפס סיכון, מקסימום רווח

גם החשש שליווה את הקנייה באינטרנט בשנים האחרונות הולך ומתפוגג. באמצעות תקני אבטחה מחמירים, אותם מציעות לנו החברות המקימות והמאכסנות את החנויות הווירטואליות, נוכל להבטיח לכל לקוחותינו כי התשלום המתבצע דרך האתר נעשה באופן הזהיר ביותר שניתן וללא כל חשש.