עברית  |  рус  |  eng
חפש

חנות מקוונת – מכוונת ללקוח

חנות מקוונת היא תפעול של סביבת מכירות דרך אתר אינטרנט, או למעשה, במה עליה ניתן להציע שירותים ומוצרים לקהל יעד רחב – אונליין. חנות מקוונת היא הפתרון היעיל ביותר, על מנת להיחשף בפני קהל יעד גדול, בקלות ובעלות נמוכה.
כידוע, חנויות רגילות "מגבילות" את הצרכנים שלהן על פי האזור הגיאוגרפי בה הן נמצאות. בנוסף, כתובתה של החנות והנגישות אליה ישפיעו בצורה כזאת או אחרת על לקוחות, אשר מעוניינים להתעניין או לרכוש מוצרים, ולעיתים קרובות נוצרת בשל כך עוגמת נפש של ממש. על ידי הפעלת חנות מקוונת קהל היעד הנחשף למוצרי החברה יגדל ויתרחב באופן ניכר. נוסף לכך, הוא גם יידע בדיוק מה הוא מחפש, ויגיע תוך כדי גלישה לאותה חנות מקוונת שהוא מעוניין בביצוע הרכישה בה.
 

איך בונים חנות ללא קירות?

הקמת חנות מקוונת הוא עניין קל ופשוט. תמורת סכום שווה לכל נפש תוכל כל חנות, מבלי קשר למוצריה, להציע את מרכולתה באמצעות אתר אינטרנט ידידותי למשתמש, בו תופיע גלריית המוצרים המשווקים על ידי אותה חנות. פתיחה של חנות מקוונת היא חלק מתהליך שאורך בין 40 ל-60 שעות עבודה התחלתית עבור בעל החנות. לאחר מכן, ניתן להוסיף, להסיר או להחליף את המוצרים המוצעים למכירה באותה חנות מקוונת בלחיצת כפתור פשוטה. יתרון משמעותי נוסף שיש לאותה חנות מקוונת על פני חנויות רגילות הוא העובדה, כי אין צורך באחזקת סוכנים או אפילו אולמות תצוגה, שעלותם מסתכמת לעיתים קרובות באלפי שקלים רבים בכל חודש.
 

איך משתמשים בשרותי חנות מקוונת?

חנות מקוונת נותנת ללקוחות המעוניינים בכך לרכוש את מוצרי החנות מבלי לצאת מהבית כלל וכלל. בצורה הזאת, אפשרות הקנייה הופכת קלה יותר, ובעקבותיה גם הסיכוי לביצוע המכירה. בשורה התחתונה, כל חנות שתנצל את אפשרויות האינטרנט הבלתי מוגבלות, על מנת למנף את היכולת השיווקית שלה, ותפתח לעצמה אתר בדמות חנות מקוונת תעמוד ביתרון יחסי לעומת המתחרים באותו השוק שלא פתחו חנות אלקטרונית.