עברית  |  рус  |  eng
 
חפש
כיום, כמעט בכל עסק בישראל, יש אפשרות לבצע סליקת מזומנים. סליקת מזומנים היא תהליך שבו הלקוח עצמו לא מעביר כסף מזומן לעסק, אלא עושה שימוש בפלטפורמה אחרת. באופן מסורתי, נהוג לבצע סליקת מזומנים עם כרטיסי אשראי, אל מול חברת האשראי. היום, יש אופציה נוספת לבצע סליקת מזומנים, שהיא יעילה מאד - ללא כרטיס אשראי! הצורך במערכת כזו של סליקת מזומנים נולד, משום שהחלו לצוץ הרבה חנויות וירטואליות, שרצו לתת ללקוחות שלהם את התחושה של קניה בטוחה, מבלי שהם צריכים בכל פעם למסור את הפרטים האישיים שלהם. לפלטפורמה זו של סליקת מזומנים קוראים PlugWallet.

ואיך PlugWallet עובד?

סליקת מזומנים באמצעות PlugWallet עובדת באופן פשוט מאד מבחינת הלקוח. הוא משלם מראש לPlugWallet סכום כסף, והיא מטעינה את ההתקן שלו בנקודות (PlugWallet הוא למעשה התקן USB שמתחבר למחשב). אתם כבעלי עסקים צריכים כמובן להתקין אצלכם אפשרות של סליקת מזומנים באמצעות PlugWallet. בשלב הזה, הלקוח לא צריך לספק את פרטיו האישיים למערכת סליקת מזומנים באתר שלכם. הוא פשוט מעביר את פרטי הPlugWallet שלו, והרכישה מתבצעת. PlugWallet מעבירה כמובן את הכסף לחברה שלכם, דרך מערכת של סליקת מזומנים.
ראוי לציין שהעמלה על סליקת מזומנים שPlugWallet מבצעת היא נמוכה יחסית, ועומדת על 0.8% משווי העסקה. כמו כן, סליקת מזומנים עם PlugWallet היא נוחה מאד, ידידותית לאנשים שלא יושבים הרבה מול המחשב - ומעודדת כך יותר אנשים להיכנס לאתר שלכם, אם תהיה בו אפשרות לבצע סליקת מזומנים עם PlugWallet.

בואו לבצע סליקה עם SKATRIX

רוצים גם אתם לבצע סליקת מזומנים עם PlugWallet? מהיום יש לכם את המקום המושלם! חברת SKATRIX מאפשרת לכם לבצע סליקת מזומנים באמצעות המערכת הייחודית של PlugWallet. איך זה עובד? אתם כלל לא צריכים לפנות לPlugWallet כדי לבצע סליקת מזומנים עם ההתקן שלהם. אנחנו בSKATRIX נדאג לכם לכל אורך הדרך. חשוב לציין, שאנחנו דואגים לא רק למערכת של סליקת מזומנים, אלא גם נקים עבורכם את החנות הוירטואלית שלכם, נקדם אותה ברחבי הרשת, וניתן לכם פלטפורמה נוחה מאד לניהולה.

עבור מערכת סליקת מזומנים מתקדמת של PlugWallet, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברת SKATRIX בהקדם האפשרי!